Innovatie met Bridge #2 : WelZoWijs en Kunstplaza Hoofdsponsor van de Bartje Drive

welzowijsredactie Spelmatinee

Afgelopen zaterdag 1 december was de jaarlijkse bridgedrive in het centrum van Assen.
240 bridgers streken neer in Assen. Assen heeft een compact centrum met gezellige cafés en restaurants, die dicht bij elkaar liggen. Hierdoor zijn de afstanden die gelopen worden goed te doen. Zo is het goed mogelijk om op veel locaties te spelen.

De Bartje Drive wordt sinds enkele jaren in de vorm van een kroegentocht georganiseerd. Dit jaar waren WelZoWijs en Kunstplaza Schurer samen de hoofdsponsors.
Jongeren van WelZoWijs deden ook mee met de organisatie en hebben ook veel praktijkervaring op gedaan voor nieuwe events met bridgen.

Zo werd er een klein experiment gedaan met Bridgeselfies. Deelnemers konden met een ludieke selfie een leuke prijs winnen. In de derde blog over Bridge en innovatie komt hier meer over.
Daarnaast was het voor een deel van de teamleden ook leuk om “ ’s avonds” in de kroegen, waar overdag werd gebridged, een en ander te evalueren.

De Bartje Drive was voor WelZoWijs meteen ook een goede ervaring om van de binnenstad van Assen praktijkkennis op te doen voor een nieuw project , welke wij binnenkort in Assen starten.
Want met Bridgen kun je hele bijzondere bruggen bouwen voor meer welvaart, goede zorg en tevens wijsheden leren.