Innovatie met Bridge #2 : WelZoWijs en Kunstplaza Hoofdsponsor van de Bartje Drive

welzowijsredactie IdeeAssen, Innovatie, Spelmatinee

Afgelopen zaterdag 1 december was de jaarlijkse bridgedrive in het centrum van Assen.
240 bridgers streken neer de Drentse hoofdstad. Assen heeft een compact centrum met gezellige cafés en restaurants, die dicht bij elkaar liggen. Hierdoor zijn afstanden goed te lopen. Zo is het goed mogelijk om op veel locaties te spelen.
De Bartjedrive wordt sinds enkele jaren in de vorm van een kroegentocht georganiseerd. Dit jaar waren WelZoWijs en Kunstplaza Schurer samen de hoofdsponsors.
Jongeren van WelZoWijs deden ook mee met de organisatie en hebben daarin veel praktijkervaring op gedaan voor nieuwe events met bridgen. Zo was er een klein experiment met bridgeselfies. Deelnemers konden met een ludieke selfie een leuke prijs winnen. Het derde blog over bridge en innovatie zal hierover gaan.
Daarnaast was het voor een deel van de teamleden ook leuk om ’s avonds in de kroegen, waar overdag werd gebridged, een en ander te evalueren.
De Bartjedrive was voor WelZoWijs een goede ervaring om in de binnenstad van Assen praktijkkennis op te doen voor een nieuw project, dat wij binnenkort in Assen starten. Want met bridgen kun je bijzondere bruggen bouwen voor meer welvaart en goede zorg.